با توجه به افزایش نرخ ارز نسبت به سال گذشته نرخ کلیه سرورهای مجازی آلمان و فنلاند با توجه به قیمت روز یورو بروزرسانی شد.

توجه داشته باشید که نرخ قبلی سرویس ها مربوط به مهرماه 99 بود که با یورو 28 هزار تومانی محاسبه شده بود ، با توجه به افزایش نرخ ارز و سایر هزینه ها امکان ادامه سرویس دهی با نرخ های قبلی میسر نیست و به ناچار قیمت سرویس ها را بروز کردیم تا بتوانیم به سرویس دهی با کیفیت مطلوب به شما کاربر گرامی ادامه دهیم.

 قابل ذکر است که سال گذشته بعد از انتقال سرور اختصاصی SSD آلمان به سرور اختصاصی NVMe هزینه پلان های جدید با قیمت SSD محاسبه شده بود و این مدت را به دلیل وجود مشکل از سمت ما به سرویس دهی با قیمت پلان های SSD ادامه دادیم ولی دیگر ادامه این روال برای ما ممکن نیست چون هزینه سرورهای NVMe بالاتر از SSD است و هزینه پلان ها با توجه به چیزی که در اختیار شما کاربر گرامی قرار دادیم یعنی NVMe بروز شد.

همچنین قابل ذکر است که هزینه ای پی در دیتاسنتر هتزنر از اول ژانویه 2 برابر میشود و یک افزایش قیمت دیگر بابت افزایش هزینه ای پی که پرداخت میکنیم در راه داریم و همچنین با توجه به تغییر سیاست کاری دیتاسنتر مبنی بر دریافت هزینه ستاپ 19 یورویی بابت هر ای پی در دیتاسنتر هتزنر مجبور خواهیم بود از این به بعد بابت هر سرور مجازی آلمان و فنلاند هزینه ستاپ دریافت کنیم تا هزینه ها را پوشش دهیم.

قابل ذکر است چنانچه کاهش قابل توجهی در نرخ ارز داشته باشیم مجددا کاهش قیمت خواهیم داشت و جای نگرانی وجود ندارد.

 

باتشکر

 

مدیریت ابرسرور



Friday, September 24, 2021

« بازگشت